Vizualyzarile mhele :P

Cum vi se pare blogul?

marți, 26 aprilie 2011

Statusuri originale(compuse de mine)

Mi-e dor de tine, dar nu de ce esti acum, ci de ce erai atunci. Te vreau pe tine, dar nu pe cel de acum, ci pe cel de atunci.



Unde e ingerul de care m-am indragostit? Poate ca nu a existat, si asa am vrut eu sa te vad :-<


Stii... ? As face orice pentru tine... Ce pacat k nu tii la mine :-j


Te-am asteptat cand m-ai rugat, dar k inca te vreau ai uitat...


Ma intrebi ce simt si spun iubire, ma intrebi ce vreau si spun: pe tine. Imi ceri mereu sa-ti dovedesc. Nu pot, dar... TE IUBESC :x


Nu stii daca ma poti ierta, iar eu nu stiu dak te voi putea uita.



Te iubesc desi nu realizezi. Ca pe o copila naiva preferi sa ma vezi ;)


M-am maturizat prea devreme, sa fiu copil am cam uitat de-o vreme


Nu mai stiu ce simt: Te iubesc sau singura ma mint? :-?


Vreau sa ma prefac ca te-am uitat. Gata, s-a terminat :|


Stiu k nimeni nu te vrea si am cam obosit sa lupt cu toti sa fiu a ta... :-<


Poate k nu-ti pasa de mine, dar lacrimile mele st pt tine. Aminteste-ti doar cand vei avea o alta ea, k un copil ai distrus cu nepasarea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu