Vizualyzarile mhele :P

Cum vi se pare blogul?

duminică, 20 februarie 2011

Statusuri 1Martie

1. Martisorul: Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!


2. Pentru tine: Un buchet de ghiocei si o primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!


3. La multi ani de martisor!Toate florile din lume pentru primavara mea!


4. Rosu si alb! O primavara frumoasa in rosu si alb si dragoste sincera!


5. Cu dragoste: Un martisor virtual purtator de sentimente 100% veritabile. Te iubesc. La multi ani de martisor!


6. Martisor cu drag si dor! Iti doresc un 1 Martie fericit si o primavara care sa iti infloreasca intregul an.


7. Tu sa ramai mereu ca o primavara, ca o ciocarlie in inaltul cerului, ca o lacramioara…


8. Optimism primavaratic: 1 Martie reprezinta inceputul primaverii, anotimpul iubirii. Sa te indragostesti pasind prin raze, culegand ghiocei si impartind zambete…


9:Gand de primavara: Iti trimit prin martisor intreaga primavara cu toate culorile ei vii si datatoare de viata.


10. Soapte: De sub zapada a rasarit un ghiocel, mi-a soptit ceva la ureche: “A sosit primavara!”.


11.Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare


12.Atunci cand popoarele migratoare veneau cu ganduri cotropitoare peste acest minunat popor, noi le dadeam martisoare..pentru ca asa-i romanul, primitor…


13. Am vrut sa-ti cumpar flori, dar tu esit cea mai frumoasa floare, am vrut sa-ti iau un Ferarri din 2007 dar ti-am luat doua martisoare


14.Desi acum 100 de ani visai la dreptul de a parasi bucataria si nu aveai nici o valenta, acum este 1 Martie e ziua ta si este ceea ce literatura de specialitate numeste “femeie independenta”…


15.Nu gasesc nici un martisor frumos si in piata au numai flori ofilite, mi-e frica sa nu pleci cum a plecat Kosovo de langa Serbia..asa pe nesimtite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu