Vizualyzarile mhele :P

Cum vi se pare blogul?

miercuri, 23 martie 2011

  • Nu ma intreba ca n-am un raspuns Da viata-i frumoasa cand nu stai ascuns Stiu c-am mai spus da' tot ma repet Vreau nisipul din sticla sa curga incet!
  • Si n-am uitat, cat am plans defapt, cat am regretat, am realizat ca tot ce-i bine nu tzine mereu cu tine, retine,dar nu uita ca intr-un final orice rau e ucis de`un bine!
  • Dragostea - Toata viata mea am auzit despre ea, am citit despre ea, am visat la ea, am plans dupa ea. Acum, langa tine, am gasit-o !
  • N-ai fi crezut că o sa te iubesc, n-ai fi crezut că mă vei iubi, dar acum suntem împreună şi nimeni şi nimic nu ne va despărţi !
  • E bine sa stii ca e cineva care sa-ti fie mereu aproape,o mâna care sa te ridice când simti ca treci prin diferite etape!
  • • M'ai atras cum ai stiut numai tu • Si'am ramas doar a ta cu sufletul • M'ai atras cum nu a facut'o altcineva • Si de atunci locul tau e in inima mea :x •
  • niciodata nu e prea tarziu! toate trebuie sa le incerci, incearca-le pe viu ! cand toti prefacutii se prefac ca stiu. . ridica doar degetul` mijlociu!
  • Aiurea ma mint k nu-mi pasa, Aiurea spun k nu mai conteaza, Aiurea ma prefac k sunt bine...Ce greu e sa invingi cand lupti cu tine...!
  • Iti place sa faci ancheta ca un procuror...Sa spui in fiecare zi:"Stii...daca ma inseli, te omor!".Ai un talent sa te exprimi,ma lasi fara cuvinte...Imi vine sa rad...dar...te ascult...TINE MINTE!
  • Dar indiferent cat de tare doare Tu trebuie sa sti ca-i doar o incercare trecatoare... !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu