Vizualyzarile mhele :P

Cum vi se pare blogul?

marți, 22 februarie 2011

Statusuri triste :(

                                                                      Statusuri triste :( :((

  • tristete amara/coboara si-omoara/speranta din mine/si tot.
  •  daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine , daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune, dar nu sunt, azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin copil…
  •  iti cer iertare , stiu ca nu crezi ca ma doare, poate daca ai vedem lacrimile mele care cad in fiecare seara pe perna m-ai crede, te rog iarta-ma…
  •  Nu sunt aici pentru tine, nu sunt aici pentru cineva, sunt doar pentru mine, ma odihnesc in singuratatea mea…
  •  imi place sa ma plimb prin ploaie pt k nimeni sa nu vada ca eu plang:((:((:((
  •  Ai sa regreti cand n-oi mai fiu, dar sa nu plangi... regretele sunt prea tarzii...
  •  pffff....ce sa mai zic...ce sa-ti mai spun...oricum nu ma crezi....te iubesc!!!! dc nu intelegi...ar trebui sa lupt ai dreptate da nu mai pot...exista prea multe piedici....sunt prea multi impotriva noastra..nu are rost....nu va mai fi ce a fost o data....A FOST SI S-A TERMINAT:(
  •  vise spulberate...noptii indurerate....nimik nu mai e de spus decat un simplu apus...nimik nu mai am de zis...decat zilele de vis...nimik nu mai am de zis decat ...un simplu zambet....trist!
  •  Va veni o vreme cand ma voi uita catre cer si ma voi intreba ? dC ? :| :-
  • Întro zi ai venit ca o ploaie caldă de vară
    Mi-ai zâmbit şi am simţit că trăiesc pentru prima oară
    Parcă pluteam, te sărutam şi simţeam doar de tine
    Acum zilele dor, secundele dor, nu trăiesc fără tine
    Doar o inimă am şi tu ai luat-o cu tine
    De ce nu m-ai învăţat cum să trăiesc fără tine.
    Norii te plâng, te aud în gând doar pe tine,
    Soare nu e, nimic nu e, am rămas eu cu mine.
  • Mi-e greu fără tine,
    Mi-e atât de greu fără tine
    Pun piesa noastră pe repetat
    Şi o ascult la nesfârşit...
    Mi-e dor d tine...
  • Întro clipă ai plecat, de ce nu m-ai luat şi pe mine
    Nu ştiu drum pe care să-l pot paşi fără tine
    Singur şi gol, eu joc un rol, mă prefac că mi-e bine
    Ochii îi închid doar ca să-i deschid, nu trăiesc fără tine
    Doar o inimă am şi tu ai luat-o cu tine
    De ce nu m-ai învăţat cum să respir fără tine
    Nu e ocean să stingă dorul din mine
    Soare nu e, nimic nu e fără tine.
  • Faptele tale mi-au omorat zambetul,
    Acum stau si plang caci mi-ai otravit sufletul.
    Ai distrus un vis frumos si-acum
    Iti pare rau ...dar la ce folos ??
     cE a fost , a fost !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu