Vizualyzarile mhele :P

Cum vi se pare blogul?

sâmbătă, 19 martie 2011

He he Astea'sss preferatele mele :P

  • ~Pot Sa Plec, Pot Sa Stau...Pot Sa Fac Ce Vreau! Si Dak Plec, Unde Merg Tot Cu Mine Il Iau! Poate Stii, Poate Nu, Da` Itzi Spun Mereu... El A Fost Si Va Ramane Doar Al Meu! 
  • Nu esti decat o marioneta...si-ti dai impresii....esti "vedeta"...ma faci sa rad...esti chiar penibila...dar tu te crezi "irezistibila.Pe tn te foloseste si pe mn ma iubeste
  • “SUNT geNu de tIpa [] duPa caRe se tIpa :nuMAI sUNT tipA PE cARe o StIAi uh Demult,...acuM TIPa k UH esTI siNGURUL CARE a PIERDUT!!
  • ♥ Nu te stresa, ca nu ai pentru cine. Nu'l mai iubi. Nici el nu te iubeste pe tine.
  • ♥ Lasa, lasa ploaia sa cada. Vocea iubirii intr'o zi n'o sa mai taca!
  • ][Amintirile se sting usor...recunosc imi va fi dor!!!][
  • Ce te face sa crezi ca el era "The one" ? Ai crezut ca stai o viata ? Dar n-a trecut un an. Ai pus prea mult suflet, Nu-ti face corectie ! N-ai gresit cu nimic, Deci ia-o ca pe o lectie !
  • • mi-as dori sa mai fiu fetitsa mika • Pentru ca juliturile din genunchi se vindeca mai repede decat inimile frante •
  • Regreti?Regreta! Pt ca acum e prea tarziu am plecat si n.o sa my vin.tu plangi. mie`mi vine sa rad. e neplacut. dar gandeste`te ca a fost invers in trecut.
  • Iti place sa faci ancheta k un procuror,Sa spui zi de zi "Stii,dak ma inseli,te omor"
  •  Nu`s ca voi..sh nu am fst niciodata..Nu`s ca voi..va repet inc`odata.Nu am vrut,nu am nevoie ..d mila nimanui.Prietenii p care`i am docamdata`mi snt destui
  • De` cate ori vad visele cum se sfarsesc..de atatea ori ma ambitionez sa reusesc...am drumu` meu si asta nu se va schimba..se aude o voce....shhhh....sperantsa moare ultima x
  • Totsi banii n`ar putea cumpara O zi de vara p str mea E locu` d unde n`ash pleca Potsi sa`mi dai sh`un bilet de America 
  • Nu sta pe ganduri,spune`le verde`n fatsa ca n`ai nevoie de cei care te fura in viatsa
  • Ma gandeam...Poate la el,pOate la ziua de ieri,poate la ziua de azi,poate la ziua de maine.Poate la ce a fost,poate la ce va fi...Sau poate daca va mai fi..?
  •  I believe I use my heart and imagination for every shoot
  • I'm next to you baby...you are next to me...forever  
  • Love is not blind, it's retarded!
  •  chiar daca iti pierzi aripile'n zbor...continua sa visezi !!!!!
  • ...e tarziu...
    sa'mi ceri...sa mai fiU cea de ieri...
    .....knd uh akum esti niCaieri...Dp caTE ne'am spus
    ____m'am inchis intr'un vis...
    --acOlO tOtU' e ashea cUm mi'ai promis...
  • d[*_*]b DoN`t AsK FoR a KiSs, TaKe OnE d[*_*]b
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu