Vizualyzarile mhele :P

Cum vi se pare blogul?

duminică, 20 februarie 2011

Statusury by Georgy

 By Georgy

Ce-ai patit papusa de te uiti urat?Ai ceva cu mine sau e doar teama de sine ca sunt mai buna ca tine?

Tin langa mine doar pe cine iubesc , de restul ma folosesc

Nu vreau sa fiu ca nimeni, Nu fac ce mi se impune.E foarte simplu stii,E doar felul meu de a fi!

Ea e ca aerul dar te lasa fara respiratsie. Blonda,/bruneta ochi albastrii , sursa ta de inspiratsie... !

Draga mea nu ma privi cu ura` ! Te iubeste dar eu sunt mai buna` !

Ce crezi tu...Conteaza mai putin ptr Mine!Oricum fac Tot ce Imi vine...Nu urmaresc chiar sa va displac,dar refuz mereu sa va fac p plak`!;x

Si Tzine Minte,O Fata Loveste Prin Fapte,Nu Prin Cuvinte

• oricât atsi încerca . voi nu sunteti ca mine ! eu sunt mai bunã ca voi, si asa o stitsi bine

• ce ziceti voi ? stiti bine cã nu-mi pasã . voi sunteti multe, eu sunt doar una, dar la toate vã dau clasã ! :X

• fetele . incercatsi si va controlatsi . chiar numai pe mine ma invidiatsi ? :O

• Priviti...admirati...eventual salivati! Dar va rog, NU DERANJATI !

• stiu ca vreti sa fitsi ca mine , dar gelozia voastra ? zãu cã nu tsine [-x

• îtsi dai prea multă importantsă , când , defapt , esti doar o zdreamtsă !

• nu o să mă supăr pe tine . n-am de ce. că s-asa esti mai urâtă ca mine

prea dulce ca să fiu light.

• Sunt frumoasă si isteatsă si toate mă invidiază ...Le transmit de la distantsă că cine nu mă place e o zdreamtsă !

• Am corpul de felina,privire si piele fina,ochii de vipera veninoasa,caracter de bruneta norocoasa`

• fetele cumintsi ca mine scuipa ` . fetele rele ca voi , inghit

Tzine minte o fata loveste prin fapte nu prin cuvinte

 ๖ۣۜ♥ Eu am o viaTa rOz si vReau un baiaT caRe sa ma iubeaSca ๖ۣۜ♥
๖ۣۜ♥ N~am nevOie de un gOlan caRe sa ma dezamaGeaSca  ๖ۣۜ♥
๖ۣۜ♥ Nu vReau decaT sa~mi dOvedesTi  ๖ۣۜ♥
๖ۣۜ♥ Ca mai sunT si gOlani care sa se inDragoSteasca ๖ۣۜ♥


TU ma aShteptaY sa vIn...caci asa aM prOmiSs`.daR acO0m eU sOnt cea cU telef0nUl inchiSs`! 


`!educatsia.de.destin.[.simt.[].sh.arat.poOtsin[]!` 


`!nu.ma.crezi.in.stare?[].bine.pentru.ca.nici.eu.nu.ma.cred.[].dar.fereste`te.de.ziua.in.care.am.sa.prind.tupeu![]!` 


EU sunt fetita ta din vis Eucata la Paris Stilul meu e unicat de Chanell sponsorizat - - - - - - - M-am nascut in ciuda ta sa suferi in urma mea cand vorbesc tu sa taci ca oricum n-ai ce sa-mi faci - - - - - - - Par FItoasa Dar La Toate Le Dau clasa Scuzami Talentul Dar asta Imi E Defectul - - - - - - - - - Nu Sunt Proasta Ma Prefac Vreau Sa Vad Ce Ai In Cap - - - - - - -  


Am fost arestata pentru trafic de frumusete si inteligentza!


De ce ma faci mareu sa sufar?

Pe aripi de fluturas Iti trimet un ingeras Si are ptr tne Un pupik de la mne


Cei care te critică nu vor decât să te schimbe… pentru că văd în tine ceea ce ei nu au să fie niciodată !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu